sâmbătă, 5 mai 2012

Interviu cu Lara

robert-pattinson-gq-magazine-1Lara a scris fanficul Let de sign, despre care am scris intr-un post anterior si deasemenea alte ficuri.
Interviu preluat de pe Twilight Lovers Blog.

1. Cum ti-a venti ideea fanficului?
Ah, pai ....am citit cateva povesti cam in acelasi gen, ma refer la Rob si o "ea" care nu mi s-au parut foarte "realiste", asadar m-am gandit sa creez o poveste care vine mai aproape de real cu personaje din viata reala a actorului.
M-am documentat pe parcursul mai multor luni si intr-un final, dupa ce mi-am tot facut insemnari pe diverse colturi de hartie, i-am aratat sotului meu si i-am cerut parerea, iar el mi-a spus ceva de genul "go for it".
Pe vremea aceea eu deja incepusem traducerea la WIM ( Ce inseamna imposibilul)
Si cam asa am inceput....am pus ideile cap la cap, le-am dat o forma si un continut si .... voila.

2. Cine sau ce te-a inspirat?
Rob m-a inspirat si faptul ca imi doream sa vad si latura umana a lui, nu doar cea de super-star.
3. Muzica te ajuta atunci cand scrii?
Intotdeauna.
4. Personajele tale au vreo melodie care sa le exprime? Daca da, spune-ne cateva dintre melodii.
"Tiesto & Kane - Rain down on me"
5. Vorbeste-ne despre caracterul moral si fizic al personajelor tale, Cassandra si Rob.
Cassandra este frumoasa, o frumusete naturala, care in ochii lui Rob devine personificarea "Frumusetii", e aiurita, foarte sensibila, cu un caracter puternic si cu o inima deosebita.
Iar Rob el este un om normal, care iubeste frumosul, viata, prietenii, insa a trebuit sa renunte la toate astea in favoarea carierei, care il gatuie efectiv.......pana o intalneste pe ea, care il elibereaza.

top,50,black,and,white,girl,b,w,face,people-d72bf1d3e5761733abfab590fa21d626_h6.De unde numele Casandra, si mai ales de unde numele ficului "Let me sign"?
Cassandra inseamna in greaca veche "menit", "predestinat"
Isadora, al doilea ei nume, inseamna tot in greaca veche, "dar de pret".
Let Me Sign, este una din piesele lui Rob si inseamna intr-o traducere mai libera a te imprima pe veci in inima cuiva.


7.Ai foarte multi cititori. Ti-a schimbat asta in vreun fel viata sau modul de gandire?
Nu neaparat.....ma bucura faptul ca povestea mea este citita, ma incanta faptul ca am noi prietene care, fie vorba intre noi, ar putea toate sa fie fetele mele , dar in principiu, viata mea si felul cum gandesc si simt este acelasi.
8.Ai mai scris pana acum ceva, sau acest fanfic este prima ta creatie?
Nu, e prima oara cand scriu ceva de genul asta....insa am tinut jurnale zilnice de la 10 ani pana la 20.
9.Iti multumim pentru timpul acordat. In incheiere, ai ceva sa le spui celor care citesc?
Ca le multumesc ca ma sustin, ca le place ce scriu, si ca sunt mereu cu sufletul la gura pentru ce va urma.........Le apreciez pe toate si-mi sunt drage toate si fiecare in parte la fel de mult.

Niciun comentariu: