miercuri, 13 iunie 2012

"Iubit de imprumut" de Emily Giffin

Rachel si Emily au fost dintotdeauna cele mai bune prietene. Cele mai bune prietene cu intentii total diferite, cu temperamente opuse si mentalitati opuse.
Emily – blonda, atragatoare – a primit intotdeauna tot ce a vrut. La polul opus, Rachel a fost in umbra prietenei ei. I-a acceptat toate nazurile si toate prostiile fara sa comenteze.
Dar in viata roata se invarte mereu...si daca e ciobita intr-o parte, ciobitura te taie si pe tine...
La aniversarea de treizeci de ani a lui Rachel, Emily, ca de obicei, exagereaza cu bautura iar logodnicul ei – Dex, fost coleg de facultate cu Rachel, cu care tocmai ea le facuse cunostinta – o duce acasa. Spre finalul petrecerii Dex se intoarce pentru a cauta poseta extrem de scumpa a logodnicei sale.
Dupa cateva beri intr-un bar ceva mai retras, cei doi iau un taxi impreuna.
Cu un sarut prelungit ei ajung acasa la ea.
"Si, apoi, fara sa-mi dau bine seama ce se intampla, fac dragoste cu logodnicul celei mai bune prietene."
A doua zi, dimineata, cei doi decid ca a fost o greseala. Dar, cu fiecare telefon, mesaj si privire, cei doi realizeaza ca sunt de fapt indragostiti nebuneste unul de celalalt.
Si de aici pana la o poveste de iubire ascunsa e un pas minuscul...

Parerea mea e ca aceasta carte este geniala. Nu am mai citit demult un astfel de roman si trebuie sa recunosc ca mi-a cam lipsit. M-am simtit de parca as fi recitit Gossip Girl intr-o varianta mai...Sex And The City, numai ca ceva mai cizelata, mai romantica.

Niciun comentariu: