duminică, 3 iunie 2012

Achizitii

Mi-am luat Secretul lui Emily de Sara Shepard si Fantomele ne stiu toate secretele de Megan Crewe cu revista Bravo, carte pe care o citisem, dar nu o aveam in biblioteca, apoi am primit de la Andu cartea pe care am castigat-o pe blogul lui, si anume Indicii anatomice de Oana Stoica-Mujea, iar astazi am fost la Bookfest si mi-am luat volumul doi din Georgina Kincaid: Nopti de sucub,de Richelle Mead, La rasruce de vanturi de Emily Bronte, dar ca fraiera n-am vazut ca e volumul doi pentru ca nu stiam ca are doua volume si Greselile Mirandei de Jill Mansell, pe care am vrut mai demult sa o iau cu revista Joy, dar am ratat-o.


Si luni voi lua coletul cu alte carti de la Miku, iar din toate astea, cea mai proasta parte e ca sunt in sesiune si nu pot sa le devorez pe toate cum mi-as dori.

3 comentarii:

Bianca spunea...

Hai, hai, ca acum se face 6iunie!

Anonim spunea...

La rascruce de vanturi n-are 2 volume :D Este o colectie si primul volum a fost Agnes Grey :)
Felicitari pentru carti! Eu am 4 din ele

Ramona spunea...

maica'mea a citit din ea si a zis ca nu asa incepe...iar pe carte scrie vol 2...