joi, 18 iulie 2013

[mini-recenzie] Ultima vrajitoare din Transilvania - Anna Vary



In primul rand, mersi mersi mersi Ramona pentru carte, a fost o lectura delicioasa! :)


A trecut destul timp de cand am citit ultima oara o carte pe nerasuflate.
Mi-a placut faptul ca are o credibilitate destul de mare, cel putin in prima jumatate. Chiar parea ca autoarea (ma rog, personajul principal) stie bine locurile, in fond, descrierea e frumoasa si cursiva.
Ma asteptam, dupa titlu si coperta, sa fie ceva mai dark, mai directa. La un moment dat ma gandeam ca e scrisa asa cum imi place mie, cu mult romantism si scene dramatice, dar parca a fost prea mult. Ar fi fost frumos sa fie mai tragica, mai horror. Erau unele parti care se voiau a fi horror, dar mie mi se pareau amuzante, sau momente care se voiau a fi romantice si erau tragice.
Pe de alta parte, mi-a placut ideea tratarii subiectului cu incestul intr-un fel de paralela: trecut si prezent. Lumea nu se schimba, iar dorinta de siguranta ramane aceeasi mereu. In fond, oamenilor nu le pasa decat de ei insisi si de propria bunastare.
Cert e ca mie mi-a placut (am citit-o in 3 ore) si abia astept sa citesc volumul 2. :)

Niciun comentariu: