vineri, 8 februarie 2013

Trei carti si trei filme la care cel mai probabil o sa plangi

Ca sa mai diversific putin, si pentru ca am receptat dorinta lui Kristall de a gasi pe blog recenzii de film, m-am hotarat sa va vorbesc despre trei carti si trei filme la care eu, una, am plans in hohote.

Poate veti crede ca o persoana e masochista daca vrea sa citeasca o carte sau sa vada un film la care sa planga. Nimic mai fals! Plansul este o descarcare, iar faptul ca plangi la problemele altora si nu la ale tale iti da o detasare, iar la final te vei simti foarte linistit. E un fel de terapie, ar trebui sa incercati.

Carti:
1. Moarte subita de J.K. Rowling
Nu pot spune ca prima jumatate a cartii mi-a placut prea mult. Dar cunoscand stilul lui Rowling, am continuat sa citesc, pentru ca, la fel ca in Harry Potter, finalul aduce multe intorsaturi de situatii.
Am vrut sa scriu o recenzie acestei carti, dar e foarte complexa, cu o gramada de personaje, si nici nu stiu ce sa scriu. Poate voi incerca intr-o zi.
E uimitor cum vietile lor se intrepatrund, si cum destinele se leaga, dar fiecare e atat de preocupat de viata lui, incat nu realizeaza ca o vorba sau un gest poate insemna totul.

2.Jocurile foamei de Suzanne Collins
Recenzia primului volum o gasiti aici. Spre deosebire de alte carti la care am plans, la "Jocurile foamei" nu am plans la final, ci de-a lungul povestii, de vreo doua sau trei ori.

3.Adio, Ringo!
"Adio, Ringo!" este povestea comisarului Micu si a cainelui sau loial. Cei doi s-au salvat reciproc de multe ori: Micu l-a salvat pe Ringo atunci cand l-a gasit, batut si bolnav, apoi Ringo l-a aparat pe Micu de multe ori, cu pretul vietii lui. Intre ei s-a creat o legatura puternica, de loialitate, daruire si dragoste. Este o poveste despre un caine foarte inteligent si despre o prietenie adevarata.

Filme:
1. The last song


Am plans cand am citit cartea, am plans cand am vazut filmul. E o poveste impresionanta despre iubire si sacrificiu, despre viata si moarte, despre speranta si regret.

2.Hachiko: A Dog's Story

Dap, tot cu un caine. Iubirea unui caine e enorma, iar loialitatea lui, de neegalat. Citisem mai demult undeva ca "exista iubiri care nu mor niciodata. Pacat ca nu intre oameni."

3.Now is good
Am aflat de film de la Miku si cand am inceput sa ma uit la el mi-am promis ca nu voi plange. Mda, nu am reusit sa ma tin de cuvant, e prea trist.

Un comentariu:

Children. spunea...

Eventual.. seria "Ingerul noptii" de Becca Fitzpatrick. N-ai cum sa rezisti la asta :))