sâmbătă, 8 decembrie 2012

Castigatorii concursului


Free Santa Claus.gif phone wallpaper by caciqueHoHoHo, dragii Mosului, am jurizat raspunsurile voastre pentru concurs. Au fost multe foarte frumoase, unii spuneau ca isi doresc pace in lume si mancare pentru copiii africani, dar parca erau prea impersonale. Am ales doua raspunsuri simple, dar sincere si care pe mine, una, m-au atins la coarda sensibila.
Nu va mai tin in suspans, iata si castigatorii:


Castigatorul premiului doi este:
Oana Pauna:
Imi doresc cat mai multe carti din cele scrise pe o foaie, wishlist-ul se anunta kilometric,o biblioteca pentru cartile mele, deja nu mai am unde sa le pun si nu vreau sa le indoi nici macar un coltisor si pe tata sanatos, acasa. Poate suna prostesc,dar asta imi doresc. Bani, iubire, liniste, intelegere, astea se pot crea. Ceea ce imi doresc eu e ca sa devin o persoana mai buna, mai inteligenta, mai sensibila, mai antrenata in intelegerea caracterelor umane si mai pregatita sa le ajute, orice durere ar avea. Iar pe tata nu vreau sa-l mai aud in ce conditii lucreaza,cat se chinuie si cat de dor ii e de noi.


Castigatorul premiului intai este:
Claudia Andrei:
As vrea ca anul asta sa imi aduca Mosul toata familia reunita, sa ne strangem cu totii la masa asa cum faceam odata, parintii sa nu se mai certe intre ei, mama sa nu se mai certe cu bunica, eu sa nu ma mai cert cu sora mea. As vrea o clipa de liniste, de pace si de bucurie si cateva momente in care sa ne amintim ca ne avem si ne iubim unul pe celalalt. Si daca nu cer prea multe, as vrea sanatate pentru toti, mai ales pentru matusa mea si multa putere ca sa poata sa lupte cu boala si sa iasa invingatoare din aceasta lupta.

Felicitari!
Va rog sa imi dati un reply la mailul pe care mi l-ati trimis pentru concurs, si sa imi scrieti numele complet, adresa si un numar de telefon.

Va urez o iarna calda, o ninsoare de zambete si o avalansa de fericire.
Ramaneti alaturi de noi, pentru ca mai urmeaza concursuri si multe surprize!

2 comentarii:

Liviu R. spunea...

Un mic offtopic:- blogul dumneavoastra a primit Premiul MWB, in cadrul Premiilor MWB-luna decembrie 2012!
Ati primit acest premiu deoarece un autor MWB v-a recomandat datorita talentului, originalitatii, pasiunii, imaginatiei, creativitatii si valorii educationale!
Puteti afla totul despre ce inseamna acest premiu, accesand pagina aferenta pe mostwantedblog.org!
Felicitari si bine ati venit in MWB!

MikuMyuuki spunea...

Wooow! Multumim mult! ^.^