vineri, 27 ianuarie 2012

Tradari



Mi-am dat seama ca v-am ramas datoare cu o recenzie, pentru ca am terminat de ceva timp volumul doi din "Altfel de ingeri" si am uitat sa scriu despre el.


In "Tradari",Cristophe ii trimite pe  Dru si Graves la o Scoala speciala, unde sunt antrenati varcolacii si djampirii(jumatate vampiri, jumatate oameni) care fac parte din Ordin. Acolo, se presupune ca Dru ar trebui sa fie in siguranta, departe de ochii lui Sergej, nosferu care o urmareste sa o omoare.

Doamne, ce mult mi-aș fi dorit o armă! Orice fel de armă, chiar și o pușcă cu țeava lungă 22. Un pistol de 9 mm ar fi mai bun. Un colt automat 45 sau o pușcă de asalt ar fi cea mai potrivită. Și cineva care să o manevreze și să țintească ar fi de asemenea tare bine-venit.Și dacă tot visez cu ochii deschiși, as vrea tare mult un ponei.

Dar lucrurile nu sunt chiar asa cum ar trebui sa fie. Nimeni nu vrea sa o invete nimic pe Dru, nici despre lumea din care face parte acum, Lumea Reala, nici cum sa se apere de cei care vor sa o vada moarta. Bajbaind prin intuneric dupa raspunsuri, ea nu stie in cine sa mai aibe incredere si in cine nu, iar Cristophe ii spune ca se afla un tradator in Ordin, dar pe de alta parte, Dru afla unele lucruri nu prea placute despre Cristophe insusi. Pe cine sa mai creada?

- M-ai mințit.
Vocea mea suna de parcă mi-ar fi tras cineva un pumn zdravăn.
- De obicei "Bună!" e o introducere mai potrivită.

Ca sa nu mai punem la socoteala ca cel mai bun prieten al ei, Graves, un proaspat loup-garou (un om care a fost muscat de un varcolac si are puterea acestuia, dar nu se transforma) devine rapid popular in acea scoala in care erau doar baieti, lasand-o cam singura pe Dru.

Peste câțiva ani, zâmbetul ăla o să facă să-ți stea inima în loc.
Pe cine credeam eu că păcălesc? Chiar acum îți face inima să stea în loc. Cum de nu văzusem până acum? Sau zăcea ascuns în el, așteptând momentul să iasă la iveală?

Betrayals BookOricat ai vrea, nu poti sa nu observi usoara asemanarea cu Twilight, atunci cand Dru nu stie pe cine sa aleaga dintre djampirul sexy sau varcolacul care ii este si cel mai bun prieten.

Ce nu imi place la aceasta carte este faptul ca desi Dru e prezentata ca o eroina dura, in volumul doi ea este fi o domnita aflata la ananghie, pe care o protejeaza toti, iar in putinele ocazii pe care le are pentru a lupta impotriva dusmanilor, nu o face, din diverse motive.
Dar ramane totusi o carte interesanta, care merita citita.
Concluzie: Volumul doi a fost ceva mai slab decat primul, dar totusi frumos.
Rang:***
3/5

Un comentariu:

Anonim spunea...

acum citesc vol. 2 si sunt in totalitate de acord cu tine, dar astept volumul 3 sa vedem ce se va maiintampla>:).
o zi buna:*