sâmbătă, 3 august 2013

Provocarea verii- Ziua 2

2. Care e coloana sonora a verii tale sau care e melodia pe care o asociezi cu vara?


 Vara asta am ascultat de foarte multe ori melodiile Lanei del Ray, în principal Summertime sadness și Young and beautiful. Pentru anul trecut ar fi Mika – We are golden și An cafe – Summer dive.




Fiecare varã e diferitã. Nu am avut douã veri la fel. Sincer, nu îmi mai amintesc ce ascultam vara trecutã, cred cã eram înnebunitã dupã melodia Nebun de alb a lui Emeric Imre. 

De obicei, mi se pune pata pe o piesã sau o trupã şi o ascult obsesiv o perioadã. Acum sunt în perioada Alternosfera, de când am fost la ei la concert îi ascult în disperare.


 Dacã ar fi sã ma gândesc la o piesã de varã, aş alege Vama veche- Vama veche, dar asta nu înseamnã cã nu o ascult şi iarna.



Niciun comentariu: