miercuri, 11 iulie 2012

Primele 100 de cuvinte

De ceva timp vreau sa ma alatur si eu bloggarilor care au preluat aceasta rubrica initiata de Rosia Lady de pe blogul Romance of pages, pentru ca mi-a placut foarte mult ideea.
Acum citesc La rascrcue de vanturi, insa am copiat cu cateva cuvinte mai mult de 100, ca sa nu las fraza neterminata.




Adineauri m-am întors din vizita facuta posacului meu proprietar si vecin, singura faptura care ar putea sa ma mai tulbure aici! Într-adevar, am poposit într-un tinut minunat!Desigur ca n-as fi putut alege, din toata Anglia, un loc mai la adapost de orice framântare omeneasca.
Un desavârsit rai al mizantropilor; iar domnul Heathcliff si cu mine suntem parca anume facuti 
sa ne înfruptam din acest tinut al dezolarii. Strasnic barbat! Totusi, nu cred ca si-a închipuit cum mi s-a încalzit inima de simpatie pentru el când, apropiindu-ma calare,am vazut ca ochii lui negri  se întuneca banuitori sub sprâncene si ca la auzul glasului meu îsi vâra, cu o hotarâre acra, degetele si mai adânc în jiletca.

Niciun comentariu: