duminică, 24 august 2014

Noile coperte Harry Potter

S-au tot facut de-a lungul anilor diverse coperte pentru Harry Potter. De curand, Johnny Duddle a creat unele noi.

Cum vi se par?
Parerea mea: in coperta primului volum, Hagrid are fata de om rau, cel putin asa mi se pare mie. La volumul doi, Harry are fata de fata :))). Copertele volumelor 3 si 5 imi plac foarte mult, 4-ul e ok, 6 e ok, dar nu imi place mecla lui Dumbledore. Am ceva cu fetele astazi. Iar in 5, Harry pare pustan, ar fi trebuit facut mai matur.
Eu cred ca ar arata foarte bine daca ar folosi cate o captura din fiecare film pentru coperta, sau, de ce nu, chiar unul dintre posterele filmului respectiv. Nu ar fi primele carti care au coperte in editie de film, chestia asta se practica si e chiar foarte tare.

4 comentarii:

Lupu Diana spunea...

Coperta a treia imi place mult si daca stai sa compari cele doua variante, parca asta e mai ok.
Eventual cred ca va aparea si o editie de film, zic :-?

Anonim spunea...

Mie îmi plac parcă mai mult decât originalele :))

iri spunea...

mie parca imi plac mai mult primele decat astea :-s

Anndrei spunea...

Hah, interesante coperte, deși nu-s fain Harry! ^^
PS: Am și eu un blog cu un concurs activ, aș fi foarte fericit dacă m-ai putea ajuta cu promovarea lui și, la rându-ți, să participi.
Mulțumesc! ^^
http://falled.blogspot.ro/2014/09/its-time-for-giveaway-and-youre-invited.html