joi, 29 decembrie 2011

"Viata cu sora mea, Madonna"

Madonna e prezentă sub toate chipurile şi măştile ei în aceste pagini: de la „fetiţa tatii“ de altădată până la marea doamnă căsătorită cu Guy Ritchie, trecând prin numeroase ipostaze intermediare: baterista punk, Boy Toy, Material Girl, doamna Sean Penn, iubita lui Warren Beatty, mama afectuoasă, adepta cultului Cabala.
Fratele ei ştie mai bine ca oricine ce se ascunde înapoia fiecărui chip strălucitor pe care Madonna şi l-a construit cu trudă. Şi nu se sfieşte deloc s-o spună. Este cu siguranţă critic faţă de Madonna, dar o priveşte, în acelaşi timp, cu iubire şi fascinaţie. Şi de aceea, în mod paradoxal, imaginea megastarului nu are de suferit, dimpotrivă; dublată de imaginea femeii reale, capătă profunzime.
Christopher Ciccone a trăit 47 de ani în preajma celei mai celebre femei a vremurilor noastre.
A crescut alături de Madonna şi ceilalţi patru fraţi ai lor, a fost apoi dansatorul ei de fundal, asistentul personal, costumierul, decoratorul, regizorul artistic, managerul ei de turneu. O cunoaşte perfect, iar extraordinarele lui confesiuni pe asta se bazează. Le-a scris ca formă de psihoterapie, de catharsis. Un detaliu cu importanţa lui în carte este că fratele Madonnei e gay.



CHRISTOPHER CICCONE s-a născut în 1960 în Bay City, Michigan, ca unul dintre cei şase copii ai cuplului Silvio şi Madonna Louise Ciccone. Şi-a început cariera ca dansator în formaţia La Groupe de La Place Royal, în Ottawa. A fost regizorul artistic al turneului Madonnei Blond Ambition şi managerul turneului The Girlie Show al surorii sale. A regizat videoclipuri muzicale pentru Dolly Parton şi Tony Bennett. Are preocupări artistice (a expus lucrări de pictură şi fotografie) şi lucrează ca decorator de interioare şi designer în New York, Los Angeles şi Miami.
„La început, am sperat că scrierea acestei cărţi mă va ajuta să mă definesc pe mine însumi şi să mă delimitez în sfârşit de sora mea. Până la urmă, a fost o formă de catharsis. După ce am ajuns la o imagine de perspectivă asupra vieţii noastre, înţeleg şi accept, în fine, că un aspect al vieţii mele nu se va schimba niciodată: m-am născut ca fiul mamei mele, dar am să mor ca fratele surorii mele.“

„Nu-mi face plăcere s-o recunosc... dar e cea mai bună carte care s-a scris vreodată despre Madonna." (Giles Hattersley, The Sunday Times)

AICI puteti citi cateva pagini.
AICI si AICI un interviu cu fratele Madonnei.

  • Categorie: carte
  • Titlu: Viaţa cu sora mea Madonna
  • An aparitie: 2009
  • Ediție: I
  • Pagini: 324
  • Format: 13x20 cm
  • ISBN: 978-973-50-2514-4




Niciun comentariu: