joi, 20 martie 2014

[lansare de carte] Rezervația Unicornilor - Cristina Nemerovschi

Afis-lansare-Rezervatia_unicornilor   « Editura Herg Benet şi clubul Silencio vă invită vineri, 21 martie, de la ora 19, la lansarea romanului Rezervaţia unicornilor, de Cristina Nemerovschi – ultima parte a trilogiei Sânge satanic, una din cele mai citite şi mai iubite serii de ficţiune ale ultimilor ani. Evenimentul va avea loc la Silencio (Piaţa Rosetti, nr. 5., Bucureşti).
Alături de Cristina Nemerovschi, vor fi prezenţi Felix Nicolau, Lorena Lupu, Leonard Ancuţa, Ana Mănescu, Andreea Tănase, Andreea Vasile şi Ciprian Burcovschi.
Evenimentul va aduce de asemenea publicului un preview al romanului grafic Sânge satanico expoziţie cu ilustraţii de Oana Martişca

Despre romanul Rezervaţia unicornilor:
Rezervaţia unicornilor continuă povestea stranie şi captivantă a lui M. – “nihilist şi mizantrop”. O carte care demitizează societatea consumeristă şi superficială, dezvelind brutal mecanismele şubrede şi ruginite pe care se bazează falsa realitate cotidiană. Concepţiile lui M. sunt tranşante, neiertătoare şi extrem de lucide, fie că vorbeşte despre iubire, moarte, viaţa la limită, obsesii sau înstrăinare.
Aflat în faţa perspectivei de a părăsi România, M. este prins între obsesia pentru libertate absolută şi iubirea care îl îndepărtează de ea. Dar dacă cele două ar putea să se identifice?
În cazul în care te-ai regăsit în romanele Sânge satanic sau Ani cu alcool şi sex, mult-aşteptatul final al trilogiei nu te va dezamăgi! »

Din recenzia scrisă de Ramona:
« Când am terminat de citit şi ultima carte din serie, şi anume “Rezervaţia unicornilor”, nu am fost tristã. De ce? Pentru cã nu mã despart cu adevãrat de carte. Pe lângã faptul cã ocupã loc de onoare în bibliotecã, este prezentã în gândurile şi în sufletul meu, în ţigarea fumatã în staţia de tramvai, în timp ce trei babe se holbeazã şi şuşotesc, în brãţãrile cu ţinte, în vesta de piele, într-un pahar cu vodka bãut la un eveniment literar, în Cristina, ca autor şi ca om, în zâmbetul ei, în sticla de bere pe care o are în faţã. Seria “Sânge satanic” este o parte din mine, este adolescenţa mea ca stare de spirit, nu ca perioadã, o adolescenţã de care mã agãţ cu disperare şi pe care sunt hotãrâtã sã o pãstrez pânã la bãtrâneţe. » 
Continuarea AICI.

2 comentarii:

meduza spunea...

Eu nu am citit nici o carte de aceasta autoare, dar imi doresc. Am auzit pareri pro si contra, si sunt curioasa ce gust imi vor lasa aceste carti usor neobisnuite, intr-un sens bun zic eu, din descrierile pe care le-am citit :)

MikuMyuuki spunea...

E o literatură directă care nu te lasa sa respiri. Mie mi-au placut mult și le recomand, chiar merita să le citesti pentru că trecând de limbaj (zic asta pentru că mulți se leagă de limbaj), sunt multe adevaruri pe care le descoperi si stii, vezi o Românie reală... nu mai vorbesc de subiect personaje pe care nu poți să nu le adori :D
Ai putea veni și la lansare dacă ești în București mâine :)