vineri, 30 noiembrie 2012

Cum ai promova SuperBlog, daca ai fi partener media?


Articol scris in cadrul concursului SuperBlog 2012

Existã ȋn viaţa oricãrui om momente de cumpãnã ȋn cariera sa. Unul dintre aceste momente a fost pentru mine sfȃrşitul liceului, cȃnd a trebuit sã aleg ȋntre douã domenii, care mã atrãgeau cu aceeaşi intensitate: jurnalismul şi psiholgia. Ceva ȋmi spune cã dacã aş fi ales jurnalismul, aş fi avut ceva idei ȋn plus despre ce sã scriu la proba asta.

Mi-ar fi plãcut sã lucrez ȋn radio, poate la radiolynx, cel mai durabil proiect media live independent/ post de radio exclusiv online privat din Romania, dar vocea mea sunã ciudat ȋnregistratã (poate sunã ciudat şi in realitate, dar nu ȋmi dau seama). Dacã ar trebui sã promovez SuperBlog la radio, aş ȋncerca sã intru cȃt mai mult ȋn contact cu participanţii, prin telefon sau citindu-le mailurile pe post şi aş ȋncerca sã promovez concursul ȋntr-un mod amuzant, poate printr-o poezioarã.

Psiholog, criminolog, şomer sau neurolog,
Dacã-ţi place sã scrii, ieşi din bȃrlog
Şi vino la SuperBlog!

Aceeaşi poezie (sau mã rog, una mai reuşitã) ar putea fi folositã ca promovare şi dacã aş lucra la o revistã, cum e 121.ro -comunitatea femeilor senzationale, cu peste 125.000 de membri.
Experienţa mea ȋn munca mea pe blog m-a ȋnvãţat cã cea mai bunã metodã de a face un blog cunoscut este prin concursuri. Dar dat fiind cã SuperBlog este un blog ȋn sine cu un concurs, trebuie sã “sãpãm” mai adȃnc şi sã vedem ce anume dintr-un concurs ȋi atrage pe oameni.

Stupoare: premiile. Nu vreau sã merg prea mult ȋn direcţia asta, cum, de ce, de unde şi ȋn ce fel, dar cert e cã aş face un banner, mãricel, aşa, sã se vadã, ȋn care aş prezenta premiile, scrise cu litere de-o şchioapã.
Dacã stau sã mã gȃndesc, metodele descrise mai sus ar merge aplicate pe oricare dintre site-urile partenerilor media, cu mici modificãri.



Niciun comentariu: